Ibland har man dagar som är lite tuffare än andra. Idag var en sån dag. Albin har fortfarande inte ställt om sin klocka ;P så han vaknade strax innan 6. Inte ok. Vanligtvis vaknar de kl7. Hur som, vi gick upp och sen vid 9 var vi på ica och handlade. Åkte hem och bakade lite cheesecake, tvätta, städa, plocka, diska mm.. Mina ögon gick i kors..

På allt det där så var det alltid någon som var missnöjd och grinig. Och de tänkte absolut inte sova samtidigt. När Albin låg och sov (i 15 minuter) så satte jag mig med Arvid och i samma sekund typ som han somnade så vaknade Albin och var ledsen. Och så höll det på heeela dagen. Jag blir allvarligt lite småknäpp vissa dagar. Känner mig misslyckad när jag inte orkar med alla 3 helt själv någon längre tid. En dag och jag är grinfärdig på kvällen.  

Tur man har änglar som ställer upp och hjälper till!! :) J ska till Gotland över helgen för att köra en endurotävlig och då kommer Birgitta hit och är med oss! Idag kom mamma/mormor och hämtade VIctor för imorrn ska de på himlabadet :)  
 
Nu är ju inte alla dagar helt galna =P 
 

 

Vi busade lite också! :) Arvid vände sig från rygg till mage för första gången idag!! Stort!

 

1 kommentarer

Sara

31 Oct 2013 21:21

Haha, jag hade inte läst det här inlägget när vi träffades idag, men jag kan förstå reaktionerna. ;-)

Kul med vändning, Lowe gjorde jue också det igår, duktiga grabbar vi har! :-D

Översta bilden säger även lite "Du ser lite trött ut mamma, kooooom så får du en kram!" :-)

Kommentera

Publiceras ej