Idag har vi varit på bvc igen och grabbarna växer som de ska för sin ålder :) 

Arvid väger 4875 g och är 55,5 cm lång, och Albin väger 4980 g och är 55 cm! Det märks tydligt på kläderna. Nu har de gått över på stl 56 och 62 i vissa. Men tydligen så går de upp väldigt bra när man gått över på ersättning som vi gjort. Ammar dem bara 2 ggr per dag. Funkade inte att sitta flera timmar och amma när man har en propeller på 2 bast. Både jag och killarna är mer nöjda såhär :) 



Mys med ostkrokar, hårdbröd och saft. Sa till Vicke att le och då fick jag ett väldigt tillgjort sådant hehe... Sötnöt!

 



Var iväg på Selånger marknad i lördags och givetvis skulle det åkas en massa karuseller :) Gu va han tyckte det var roligt, och jag med för den delen. Jag skattade så tårarna rann när vi åkte flygplanen :) Det var inte populärt att åka hem kan jag lova. 


Åka bil var väldigt kul 

 


Arvid och pappa-mys

Trött liten Albin

1 kommentarer

Emilie

24 Aug 2013 00:54

Dom har precis ändrat tiderna för Ellen på dagis, så hon går numer Mån-Tors 07.30-11.15. Så Ellen är ju hemma i stort sätt hela dagarna. (Känns det som) Är så missnöjd över dessa tiden. Man hinner ju inte göra nånting här hemma eller åka iväg nånstans med Alfred..

Kommentera

Publiceras ej