Har ju helt glömt bort att berätta att vi bokade en utlandsresa i augusti tillsammans med Victors mormor, Kentas, moster Bea, Henke, farbror Ante och gammelmoster Birgitta. Egentligen ville vi till Mallorca men det gick inga flyg dit  ifrån Sundsvall i augusti. Vi vägrar resa från Sthlm, så då hade vi Rhodos eller Turkiet att välja på.

Jag har ju varit i Turkiet så valet föll på Rhodos! Den 22a augusti lyfter vi härifrån och blir borta en vecka. Känns så där lagomt långt bort också eftersom det tar ca 4 h med flyg. Där ska vi bo på ett all inclusive hotell som heter Rodos Village Beach Mitsis.

Jag längtar redan ihjäl mig! Kommer bli så otroligt roligt och det känns som ett klokt val att åka i slutet av sommaren så man har något att se fram emot och förhoppningsvis så kan lilleman gå då vilket skulle underlätta lite =) Askalas är ordet!

Bilden har jag lånat från Vings hemsida

1 kommentarer

Danne

26 Apr 2012 09:39

Är du verkligen heeelt säker på att V´s förmåga att gå, alltså förflytta sig längre sträckor snabbare, kommer att underlätta? Låt mig tvivla! =)

Kommentera

Publiceras ej