Åhh.. hur länge ska jag sitta här då?  *suck*


Väntar och väntar... 


Får väl kika lite närmare på tossingarna som rör sig där nere..


AHA! Där är den där tossingen igen! 


Jag ska äta upp dig :)


Åh va roligt! 


Idag pös jag och lilleman upp till min mormor och morfar vid lunchtid. FIck oss lite mat och sen tog vi en lov ute på byn med Victor i barnvagn. Vi grävde upp en rabarberrot och så fick jag med mig en burk hemmagjord lingonsylt därifrån =) 




Och morfar

Förra veckan köpte jag ett supersött tyg på Panduro som skulle passa perfekt som sängkläder. Frågade snällt lilla mormor om hon kunde sy vilket hon visst kunde. Nu var hon klar så jag fick med mig dessa hem =) Blev två påslakan och två örngott. Tusen tack snälla mormor!!


La ner skrutten så man ser hur fint det blev! =) Helt fascinerad av sina djur vanför sängen. 


Glafisen vår! 

Så nu ska vi kika lite på tv och sen imorgon ska vi på babysång med Alex och grabbarna grus! =) 

Kommentera

Publiceras ej