I fredags kom Alex och hennes små troll ut till oss. Jag hade kockat ihop grillad kyckling med sallad :P Blev en massa bus, surr och en välbehövd prommis här ute på landet.



Trollet Elliot som inte kunde sitta still :) Full fräs hela tiden! hehe.. 


Söta Loke med mamma Alex. Han visade prov på att han kunde höras mest av alla. Låg och typ skrek för skojs skull ;) Tokfrans!

I fredags åkte även pappa Jonas iväg och skulle fjällvandra, jämtlandstriangeln. Så jag och Vicke har fått klara oss helt själva ;) Har gått finemang iaf. Lite ensamt har det blivit på kvällarna så då har jag tjuvat Victor och legat och hållit om honom istället =) Han sover ju annars i sin egen säng.

Igår så åkte jag och hämtade syrran och drog ner på Selånger marknad en snabbis. Blev några hundringar fattigare men ooo så nödvändiga saker jag köpte ;) Blev en tavla till lillemans rum, en svampkorg och 14 par strumpor ;) Sen fick lillfisen tre gregglisar av moster och en tröja. 


Superfina dregglisar


Fisken är i trä och fenorna i rost.

Efter selånger drog vi upp till Vigge för surströmmingsskiva :P Pappa, Lena, farmor, Göran och farfar var där. Jag provade men det faller mig inte riktigt i smaken! Så jag gick lös på sill & pärer! ;) Det va gott iaf!




Titta vilken fin boll


Jag ska äta upp dig fluga!!!



Nu har vi precis gått en prommis på ca 40 min.. Victor sov som en stock hela tiden men så fort jag stannade vagnen på gården så slog han upp sina två blå! ;) Nu ska det busas lite till! 

Kommentera

Publiceras ej