Det har varit en alldeles förträfflig dag idag. Fint och lagomt kallt vårväder. Jag väckte Jonas lite snällt med att komma insmygandes med dammsugaren för här skulle det städas ;) hihi.. Jag hade ju faktiskt varit uppe sedan 9. Så här har det städats och tvättats.  

Jag och hjärtat åkte sedan en sväng ut till Media Markt där vi köpte en extern hårddisk så vi kan lägga över alla tusentals bilder vi samlat på oss. Sen åkte vi på Ica Maxi där vi köpte lite mat och lördagssnacks.  Jag stod och kikade på oxfiléerna och så ser Jonas att det står 0,105 kg på en av dem. Blippar in den och den går in för 20kr!! Mohaha... Klart som tusan att den åkte ner i kassen. Som tur var så blev det ingen avstämning. Lite dåligt samvete har jag kanske men det var ju faktiskt inte mitt fel att nån satt decimalen fel. ;)  

Här serverades det mumsig kycklingsallad till middag och en kiwi till efterrätt. Gott gott.

Här sitter jag nu framför datorn och ska försöka komma på nått ämne till D-uppsatsen. Lite panik har jag/vi allt. Lutar iaf åt nått med nedskrivning av goodwill men vi har inte kommit på någon passande frågeställning än. Förslag? ;)

Gokväll

Kommentera

Publiceras ej