Det har varit en slitsam vecka..
Efter helgens bravader blev jag såklart döförkyld, ont i halsen, feber och helt täppt i snoken. På detta så hade Karin på kontoret semester vilken gjorde att jag blev tvungen att gå på jobbet även om jag egentligen borde stannat i sängen. Mån och tis var värst.. Ringde konstant typ så det blev inte mycket annat gjort.

Nu är jag iaf nästan helt frisk :)
Så idag hade vi tänkt åka ut till Arken i Birsta som har familjedag. Emma som jag känner ska bla visa upp sina illrar + illerbäbisar! =)  Det får jag inte missa.. Ska se om jag lyckas smussla ner en i väskan ;) hehe..

Jo, glömde ju berätta vad jag fick av älskningen i examenspresent. Nästa lördag den 19/6 ska vi till Södra Berget. Då har han bokat en natt i en svit med egen bastu och vi ska spaa och äta 3-rätters på restaurangen oc bara mysa!  =) Hur underbart ska inte de bli!  Han är bäst min Jonas ;) Älskar dig!!  <3 

1 kommentarer

MORMOR

13 Jun 2010 19:44

pERFEKT PRESENT AV JONAS HOPPAS NI FÅT RIKTIG MYSIGT

Kommentera

Publiceras ej