Snart så är det jul =) Åhh.. alla klappar är klara oxå.. Himlans skönt.
Min Elin har ju kommit hem över jul så idag blev det lunch på coffee house med henne och frugan. Salamisallad och en latte =)  Mumma,,
Sen åkte vi in till Birsta och strosa.. Efter det bar det av hem igen. Mamma, Kenta och hans Emma skulle ju komma och lämna över julklappar till oss. Fick dock inte öppna dem.. så nu ligger de där och bara vill att jag ska slita upp dem =P

Här bjöds det på julskinksmackor, glögg och pepparkakor. Köpte ju en billig skinka på maxi och den smakade faktiskt riktigt gott.  

Hade för mig att jag skulle jobba på TH imorrn men så va det inte =P Bra minne man har. hehe.. Imorrn är det skola.. Blää... Men vi ska gå igenom nå övningar så då kanske jag kan hålla mig vaken iaf.

Imorrn blir det lite julfirande med far, lena och hennes tjejer.. Byta klappar och sånt! =) Spännande!!

Trevlig kväll gott folk

Kommentera

Publiceras ej