Vilken vecka... Har hänt massor =P
Vi har köpt nya badrumsmöbler(badrumsspegelskåp och handfat + tillhörande skåp) som vi har satt upp nu i veckan. Vilken skillnad! Blev superfint jämfört med innan. 

 


Sen igår så jobbade jag som sagt min sista dag på KPMG. Jättetråkigt verkligen.. Kommer sakna alla där borta. Blev bjuden på lunch och fick en liten present.. en fin vattenkaraff med glas. 

MEN jag har ju fått ett nytt jobb vilket gör det hela lite lättare.  ;) Så från och med 1 feb jobbar jag numera på Totalförvaltning. Ska hålla på med löpande redovisning och även uthyrning av lägenheter. Ska bli otroligt roligt =) Längtar som en tok. Tror det kommer passa mig perfekt.
Det var nämligen en revisor på jobbet som rekommenderade mig för företaget! hihi... Så tack vare snälla Lars så fick jag detta. Ibland har man tur.

Har även blivit erbjuden två andra ekonomijobb i veckan men som jag tackade nej till. Ena jobbet krävde att man skulle åka upp till H-sand 3 ggr/vecka och de andra var som ekonomiansvarig och som jag inte kände mig redo för helt enkelt... 

Sen igår var vi ute och åt på Sju Kryddor med Esko, Henke och Sofia. Tyvärr blev vi lite besvikna på maten..  Min rätt var god men de andra var missnöjda. Efter det gick jag & Sofia på bio och såg luftslottet som sprängdes. Mys pys alltså. =) 
   
Idag har vi varit iväg på födelsedagsfika hos Danne som fyller 26 idag!

Hejsvejs!


1 kommentarer

Therese

01 Feb 2010 15:38

Hej babe å GRATTIS!!



En kompis till mig har också jobbat på totalförvaltning, hoppas att du kommer att trivas.

Nu blev det ju ingen fika innan jag far:-( Vi får styra upp något så fort jag kommer hem



Kraam

Kommentera

Publiceras ej