Idag har Victor varit på dagis och jag och twinsen har bara varit hemma och myst på. Vi tog en 4 km sväng i solen :) Grabbarna sov som stockar! Det är rätt varmt ute så nu måste nya mössor inhandlas. Här har jag tagit på Victors gamla som är lite småa :P 


Arvid tv och Albin th :) 

Och bilder från gårdagens bus

Förra veckan var vi och hälsade på min farmor och Göran. 

Förra helgen var vi till Luleå och hälsade på Esko, Catrin och deras lilla söta Salomon. Där hittade Albin ett skojigt får ;)


Väl i Luleå så slog grabbarna på stort och friade!!! :) De bjöd först på 3-rätter, sen hade de tänt en massa marshaller, strött rosenblad längs hela gången och lagt en renfäll på marken. Själva stod de i frack längst fram med en ros i handen! Och visst kom det några glädjetårar ;). Var som i en film hehe..  Nästa sommar har vi iaf tänkt gifta oss, då har vi varit tillsammans i 10 år oxå  :P 
Mina fina smörgåstårtor som jag hade gjort och bjöd på nu när jag fyllde 27 :) Så gottiga!
 

2 kommentarer

Anna

12 Mar 2014 13:49

Fina kort och Grattis till frieriet<3.
Moster Anna :)

Alex

12 Mar 2014 16:02

Men fantastiskt Therese! Grattis, va kul! Ser fram emot inbjudan ;) behöver ni nåt till grabbarna? Jag har ju en hel del kläder kvar om ni saknar nåt. Stor kram på er

Kommentera

Publiceras ej