JObbade min sista dag på Media Markt idag! =) Känns himla bra.. Men lite vemodigt.. kommer sakna endel härliga människor såklart! Fick även ta ner mitt kort och skriva min signatur som de sedan sattes upp på tavlan i kassarummet.. Men skönt att de inte blir nå mer jobb på helger =)  De hade köpt en blomma tårta åt mig.. och ja hade ju tagit med mig en tårta oxå så det räkte nog till alla som jobbade. 

När jag kom hem grilla jag och Jonas.. kött, nypärer, sparris, tomater och svamp =) Nam nam!! 

Lämnade in uppsatsen i fredags oxå.. Hoppas vi inte blir totalsågade på torsdag då tre grupper ska opponera på de vi gjort.. =/ Hehe.. Men det blir nog bra.. Snart är äntligen detta läsår slut iaf..

Tack och hej

1 kommentarer

Farmor

01 Jun 2009 08:00

Ser att du redan har ätit nypärer

Skönt att du har gjort klar uppsatsen.

Hälsningar Farmor

Kommentera

Publiceras ej