Johoo.. igår snöade det!! =) Det är såå mysig.. Kolla =) Va tvungen att knäppa ett kort. heheh..


 

Igår gjorde vi även en egen tvbänk.. hjärtats design =) Va lite tveksam till en början men jag blev faktiskt riktigt nöjd! Ekskivorna köpte vi på Kruta.. va ektrapris där plus att de kunde kapa skivorna i önskad längd för 24 kr =P

Hölll på hela jäkla kvällen igår... Men såhär ser den ut än så länge. Tvn ska upp på väggen och lite saker ska bort och läggas till... . Tex sorkarnas rör fick inte ligga där för Jonas =P  Sladdarna ligger lite huller om buller just nu. Klockan blev ju så mkt (00:43) när jag kollade..  Men det va skönt att äntligen få den klar.  



Men resten får Jonas fixa.. För idag är det jubileum på MM och jag ska jobba 17-20:15. Kan inte jobba längre eftersom jag ska tentaplugga i skolan hela dagen.  Men det blir nog alldeles lagomt! =P 

Jo.. jag tror även att jag håller på att bli sjuk.. =( Är tung i knoppen, har ont i halsen och rösten skär sig ibland.. 

Ne nu ska jag göra mig iordning. =)

1 kommentarer

Therese

30 Oct 2008 10:02

Alex: Jag väljer bilderna med omsorg! ;) Heheh..

Kommentera

Publiceras ej