Blev en lite knasig dag idag. Skulle sätta in en p-stav men fick någon reaktion på sprutorna så jag svimmade och fick stickningar i armarna och händerna började krampa. Fick en spruta i låret där med kortison och sen när ambulansen kom fick jag 15 tabletter till. Hej och hå.. In med barn plus mig i ambulansen och iväg till sjukan.

Där togs det prover och EKG som inte visade nått skumt. Men tydligen vill de ha kvar mig på observation över natten till att börja med. Så nu är vi (jag arvid & albin) installerade på AVA. Pratas om arbetsekg och Ultraljud på hjärtat men jag håller tummar och tår att jag får komma hem imorrn..

Fösta natten helt själv med grabbarna sen vi kom hem från sjukhuset när de föddes men det ska nog gå bra! :) J är ju bortrest så biggan är med vicke :)

2 kommentarer

Farmor Anita

07 Sep 2013 10:25

Oj oj vilka strapatser ni är ute på. Du skulle behöva haft någon med dig och inte åka iväg ensam med så mycket att bära. Jag tänkte genast att vi skulle åka in o hämta hit killarna men då har vi inga blöjor o ingen mat till dem. Hoppas det går bra någon skulle komma in o hjälpa dig o bära när ni lämnar sjukhuset.

Jasmin

08 Sep 2013 02:13

Ojdå, hoppas allt går bra!

Kommentera

Publiceras ej