Hela dagen... Helt död idag hehe.. Gårdagens partaj va himla rolig =) Christina hade hyrt in ett band som spelade så de va himla skoj!! Styrdans och bugg va de som gällde =)
Strax efter 2 styrde vi vår kos hem.. Hade fixat skjuts med jonas brors kompis.. Vi satt 8 st i en jäkla bil.. ska tilläggas att två av killarna är närmare 2 meter haha.. Men efter lite stuvande så ordnade det sig..  2 st i bagaget även ;) Blev lite efterfest här hemma hos oss.. men vid 4 gav jag upp.. somnade som en stock. Fick även en nattgäst, Micke som kom in och väckte oss imorse halv 9... tok. Sen idag har vi sett på Yes man.. och sen tog jag en liten powernap mellan 15-19.30 ;) hehe.. Då väckte jonas mig för han va hungrig!! Så då fick de bliva en pizza =P  

Mams har ju åkt till fjälls och ska va borta en vecka så vi är kattvakt åt Zippen (katten) =) Va där ikväll efter middan och satt där nån timme så han får lite sällskap. Måste ju dit iaf 1 ggr per dag.. men jag passar på att kika lite på tv samtidigt =P Ska in och höra med Arken imorrn om de klipper katter.. Zipp är ju så jäkla tovig.. Klipper och kammar men det blir ändå tovigt.. Måste kanske rakas? Men de överlåter jag till nån annan.. =P hehe


Sötfisen!!

Imorrn bli de infoträff angående C-uppsatsen och sen lite info om hur de blir med vår praktik! Hoppas vi får nån bara.. har gått lite rykten om att det inte blir något... =/

Hejsvejs

1 kommentarer

din kusin sophie

14 May 2009 09:47

hej! visste ej att du hade en egen blogg8) ( vad roligt)

Kommentera

Publiceras ej