Tur det finns de som är lite annorlunda så man har nått att skratta åt ibland ;)
 
Hittade det här på familjeliv igår =P Jag skrattade så tårarna rann!! Hahaha.. 
 
"Jag har sambo sedan några år, vi har ett bra förhållande för övrigt.
Båda har jobb, han slutar dock tidigare än mig flera gånger i veckan.

Igår när jag kom hem från jobbet så stod han och kissade i vår stora växt, alltså i krukan, jag bara sa "Öhh hej?? Vaf-n gör du??" 
Så vände han ansiktet mot mig under tiden han stod och pinkade i växten och sa
"Trodde inte du skulle komma hem nu" 

Senare på kvällen tog jag upp det igen, och frågade honom varför inte han pinkade i toaletten som man normalt gör. 

Han sa "Sorry men vi alla har väl våra fetisher, jag kanske inte vill säga allt till dig det måste du väl ha förståelse för, jag tänder på det" han verkade irriterad...

Jag visste inte vad jag skulle säga utan bara sa "Okej" och bläddrade kanal på TVn.

Vi har två katter här hemma, har luktat piss i vardagsrummet förr där växten står, men har inte tänkt mer på det utan trott att det varit katterna.

Men nu vet jag, alltså visst att man får ha sina hemligheter och man behöver inte säga allt till sin partner, och alla har sin fetish, jo klart... 

Men detta har jag lite svårt att acceptera.... "
--------------------------------------------
 

Några roliga kommentarer:  
 
*Hahaha, vilket äckel..... jag hade gett två alternativ:
1. Byt jord i blomman OCH sluta pinka där!
2. Flytta   
 
*Hur mår växten? Det brukar inte vara så hälsosamt för dem med stora doser outspädd urin...
 
 
*Kan han inte gå ut istället och pissa på ett äppelträd eller nåt?
 

*Låt han kissa på dig så slipper antagligen blomman utgöra urinoar.
 

*Haha, ställ fram en egen kattlåda honom!...
 

Kommentera

Publiceras ej