Tacolunch hos mig idag med trevliga mamisar och bebisar. Det blev flera avbokningar i sista minuten så vi blev bara fyra stycken, Sandra+Juni, Sofie+Oskar och Marie+Sondre. Efter att de åkt klädde vi på oss och tog en tur med pulkan i finvädret.
På eftermiddan kom Jonas släkt och firade moi!  Fick päsingar, en lurvig pläd, pressentkort på Birsta city och krämer från body shop =) Stort tack alla som uppvaktat mig. Jag blir alldeles rörd! =)
Oskar gick en husesyn, 9 månader gammal. Ser så roligt ut när lilla han kommer gåendes ;)
Victor ser lite less ut =P
Alla grabbsen ville inspektera diskmaskinen
Puss på dig Juni =)
Tjejtjusaren vår ville bara pussas
Galenpannan med ett jack och ett blåmärke i pannan
Korv och mackisar till middag men han åt typ bara korven =P Något han fått från morfar kanske?

Victors gammelmormor och Tore
Farmor, farbror och gammelmoster
Mor & son <3
Nu på torsdag börjar jag jobba igen.. och nog känns lite vemodigt att inte få vara med lillhjärtat hela dagarna =( Men jag vet att han kommer ha det bra här hemma med bästaste pappsen! Så, åter till jobbet där jag kommer jobba heltid mars och april, och sen bara jobba torsdagar och fredagar till och med september.

4 kommentarer

Valeria

29 Feb 2012 08:07

Åh vad avis man blir då man ser bilderna på dom små!!

Jasmin - mamma till Angelina

29 Feb 2012 23:27

Så härlig dag ni hade! Grattis i efterskott föresten :)

G-Farmor

01 Mar 2012 00:03

Vilka fina bilder Särskillt mor o son.

O Viktor blir en tjejtjusare ser man ju.

Johanna

02 Mar 2012 12:51

Åh, har ju glömt att gratulera. Stort Grattis i efterskott. :D

Kommentera

Publiceras ej