På grund av min onda visdomstand/tandkött så ringde jag tandis imorse och fick en återbudstid en timme senare. Detta innebar panik här hemma eftersom varken jag eller lillen var påklädda och jag hade ingen barnvakt! Men jag slog en pling till klippan Alex och familjen Olsson som visst kunde ta Victor =) Tuusen tack!!  Va iaf en infektion så de spolade och så fick jag nån kräm och spruta. Hoppas det hjälper annars måste den dras =/

Vi har även hinnit med babysång i vanlig ordning då vi övade i kyrkan inför söndagen då Victor ska göra sin sångdebut! =) Så har man lite att göra nu på söndag så kan man komma till GAkyrkan kl 14:00 och höra en massa barn sjunga för full hals! 

Medan vi väntade på pappsen så fick Vicke ställa upp som modell och det gjorde han så gärna =) 


Övar på att sitta själv






AH! Det var ju lätt de här! Sa ju de mamma! 






Nu får det vara nog 


Imorgon är det babysim och så ska vi shoppa tomteskrud till lillen. Det var allt för idag =)

1 kommentarer

Mariana

01 Dec 2011 13:58

Åååh, va typiskt att jag jobbar på Sönda.. Annars hade jag lätt komme och kikat på lille Victor då han sjunger i kyrkan.. :-) Söötpojken!!

Å va himla duktig han ha blitt på att sitta!! Han kan han!!

Hoppas allt e toppen me er!! Kraam på er!!

Kommentera

Publiceras ej