Att man inte gör små utflykter oftare när det är så himla mysigt! Igår gick vi en prommis runt sidsjön tillsammans med Therese, Marion, Alex, Elliot & Loke. Jag hade tagit med mig kaffe och bullar och så satte vi oss på bänkarna vid vattnet. Även om det inte var jätte fint väder så var det supermysigt och allt smakar ju så mycket bättre ute på något konstigt sätt =P Vi var ute totalt tre timmar innan vi styrde kosan hem igen. 










Alex


Elliot


Theresen o Marion i vagnen

För att få en gnutta julstämning så följde vi med Sofia och Henke till julmarknaden i Bölom idag. Trots mycket folk så var den inte mycket att hurra över.. ingen av oss köpte något heller. Så nu har jag stora förväntningar på morgondagens julskyltning på stada! =) 

Karln min är på galej ikväll så jag har festat på en grillad kyckling och potatissallad, adventspyntat och nu är jag bänkad framför så mycket bättre. Rätt skönt att ta det lugnt eftersom mitt tandkött runt min ena visdomstand känner för att bli infekterad och alltså gör ASONT. Halva ansiktet gör tusan ont =( Och skallebank har man till följd av detta.

Och här har ni det hemliga projektet!! Inget mindre än en egensnickrad tv-bänk av ingen mindre än min älskade man =) Vi behövde en tvmöbel men som inte fick kosta så mycket men vi hittade ingen som föll oss i smaken, därav detta. Själva arbetet tog en kväll eftersom Jonas fick spika ihop den (inte skruva). Den skulle ju se lite gammal ut..  och sen skulle den målas 3 ggr, med 12 h torktid emellan. Igår fick den äntligen flytta upp =) 









Här är lite bilder på mig och Victor från förra veckans Ikeabesök med mammorna o bebisarna =) 






Världens vackraste!! 


Angelina, Victor och Doris - Victor tyckte det var superskoj att ta på Angelina :) Min lilla tokfrans

4 kommentarer

Birgitta

27 Nov 2011 21:51

Va fint det blev med nya möbeln. Vilken duktig pojke Jonas är!!!!! (men det visste jag förut)

Birgitta

27 Nov 2011 21:52

Va fint det blev med nya möbeln. Vilken duktig pojke Jonas är!!!!! (men det visste jag förut)

Alex

27 Nov 2011 21:58

Det där gör vi fler gånger tycker jag :) och Elliot stackarn ser ut som en conehead med mössan ovanpå huvudet haha!

Kram

Danne

28 Nov 2011 09:08

Schnyggt byggt Jonas!

Kommentera

Publiceras ej