Kära mammsen tog ju och gifte sig med sin Kentas i Galtström i fredags ;) LIlla Vicke sov genom hela festen som hölls på torpet i Åsen Liden. 


Se så fina de var! 


Fina buketten

Nu har jag även tagit och framkallat en massa kort, 230 st blev det!! Är ju så billigt så det var lika bra att gå igenom datorn. Framför allt vill vi ju framkalla bilder på Victor och sätta in i hans album. Är ju så mycket roligare att titta på framkallade kort istället för på datorn. (Mamma:ni ska få bilderna från festen som vi också framkallade)

Pappa Jonas har ju som sagt börjat sin semester så idag gjorde familjen Birsta ;) Köpte bl.a lite ramar så vi kan rama in underverket och sen en mobil av Therese på Babyproffsen. En sån som man har ovanför spjälsängen med musik och som snurrar. Han har redan legat och inspekterat den så jag tror den fick godkänt ;) Men shit vad de kan ta betalt för bebissaker. Denna gick på 300 kr men det fanns de för närmare 800 kr.  


Imorrn ska jag och Victor på lunchdejt med Therese och hennes sockersöta Marion. Efter det åker vi till pappa och Lena i Vigge.


Victor tycker gammelmoster Birgitta är rolig! 


Det finaste man har ställer man på bordet så det är klart Victor ska sitta på bordet ;)

2 kommentarer

Linn

27 Jul 2011 10:35

Svar: haha jaaa det blir spännande!! ;D

Dina gener lär ju inte göra honom till någon ligist direkt. Jonas däremot har jag ingen aning om, haha :D

Nämen har sagt flera gånger att jag tror du kommer bli en jättebra mamma, så lugn, snäll och glad :)

Mariana

27 Jul 2011 19:34

Underbara fiiina onge!! <3 Han e ju så himla sööt!! Å till veckan får vi rå om er en heeel vecka!! Jiihooo, vad mysigt de ska bli!!

Baah så du vet så håller jag på o längtar ihjäl mig!! :-D Hihi.. Snart Snart Snart!! :-D

Kommentera

Publiceras ej