Tror jag fått något sämre immunförsvar sen jag blev gravid. Jag brukar jämt vara frisk som en nötkärna men nu har jag såklart åkt på värdens förkylning. Har haft ont i halsen sedan tisdag förra veckan men så i helgen bröt det ut. Är nu helt täppt i snoken och slemmig  och ont i halsen plus hostig. Och som om inte det räckte så hade jag igår och idag feber :( Så jag har legat i sängläge hela helgen och idag.

Vi var ju iväg till MVC i fredags och fick höra lill*ns hjärtljud. =) Helt magiskt! hehe.. Kul nu när Jonas var med och allt. Låg iaf på 133 slag/min.
Sen mätte hon även magen och tog ett blodprov. Låg på den övre kurvan.
Nu ska jag göra lite te och bädda ner mig igen.
Har ju ingen Jonas som tar hand om mig för han åkte till Åre idag på jobb =(

1 kommentarer

Therese

08 Feb 2011 21:45

Krya på dig fina du

Skulle vara roligt att ses så fort du är pigg



Pöss

Kommentera

Publiceras ej