Jädrar vilket väder det vart inatt då. Trodde allvarligt att huset skulle blåsa bort, lr taket i alla fall. (Som tur va så rykte bara tre takpannor) Vi vaknade vid 3tiden inatt av att hela huset svajade. Kikade ut och nästan alla grannar var ute. En av grannarna fick en bauta tall rakt över sin gård, precis intill huset =/ tur jag inte såg det inatt för då hade jag nog aldrig kunnat somna om.

Eftersom vi inte haft någon el eller varmvatten på hela dagen så fick vi åka och duscha hos morfar och Lena innan vi for till Birsta. Gick loss inne på polarn och pyret nu när var 50 % :). Åtta plagg fick följa med oss hem.

Middag fick vi hos snälla Sofia och Henke. Fick även med oss en termos med varmt vatten till Victors gröt och det var nog tur det för vi är fortfarande ellösa =( 17 grader står tempen på nu..

Hörs imorrn om vi inte fryst fast i sängen ;)

1 kommentarer

Johanna

28 Dec 2011 21:55

Sv: Jag förstår att du ville tillbaka. Det är verkligen fint på Alnö. Vart på Alnö är du uppväxt?

Viforsen är säkert också bra. Känner inte alls till den sidan av Sundsvall. Mer än att min syrra bor i matfors.



Min sambo kände igen dig och din kille, han tror att ni jobbade på biltemat samtidigt. Kan det stämma?

Sen såg jag att du jobbade på totalförvaltning också, en av mina bästa vänner jobbade där förut, Tina. Hann du träffa henne innan hon slutade?



Nu blev det tusen frågor tror jag. Haha



Ja, det är kul att följa mammor med barn i samma ålder. Vi är några som träffas ibland (på tok för sällan) Du får ju gärna hänga på nästa gång om du vill. :)

Kommentera

Publiceras ej