Har haft fullt upp i helgen trots att hjärtat inte varit hemma. Han brukar ju alltid ha eld i rövva och hitta på en massa projekt annars. I lördags tog jag och Dessy en sväng på stan. Blev en tröja till mig, en body butter och en liten filt till lillen.

Sen på söndag åkte jag, pappa, Lena och farfar till vattjom där det var auktion. Var bara en massa skrot där så vi åkte hem till farfar istället. Där däremot hittade jag lite saker =)

Mjölkkannan och kopparkärlet ska fyllas med lite blommor är det tänkt. Ska bara knåpa bort siffrorna så blir de finemang! Lådan ska få flytta in är det tänkt.. får se vad jag hittar på med den. 



Igår kväll blev det muffinsbak för att fördriva lite tid =) Gjorde även glasyr till! Mums mums..

Idag har jag fått bekräftat varför jag ser lite småsuddigt på långt håll. Jag är tydligen närsynt plus har brytningsfel! Så nu blir det till att införskaffa brillor. Lite läskigt är det allt.. =) Kommer va hyfsat ovant att gå runt med glasögon hela tiden. 

Nattinatt




Kommentera

Publiceras ej