Vilket grymt väder det har varit i påsk då. Så härligt när man för en gångs skull är hemma och är ledig. Dessa fyra dagarna kom väldigt passande.. Men vi har inte legat på latsidan int! Utemöblerna har fått sig en omgång vilket har tagit oss totalt 3 dagar.  Först spolade vi av dem med högtryckstvätten, sen pensla vi på ett rengöringsmedel innan de skulle soplas av igen. Sen skulle de torka och tillslut oljas in. Vilket grisgöra. Skönt att det är gjort nu iaf. Kommer definitivt att köpa underhållsfria möbler nästa gång! =P



Stol 1 från vänster: Avspolad
Stol 2 mitten: Orörd-varken oljad eller avspolad
Stol 3 till höger: Avspolad och inoljad!! 


De har såklart grillats en hel del gomat och så har jag svängt ihop lite bullar!  
Sen har vi även fått besök av farfar och tagit oss en sväng ut till Indal för påskmiddag hos mormor & morfar.

Idag kikade Henke & Sofia och Danne förbi så då invigde vi utemöblerna. 


Hjärtat va är lite småkrasslig så han satt med tjocktröjan på.. 





Jag satt och stekte! 


Avslutar med en liten tjockisbild tagen förra veckan =)  v 35(34+6)


BARA 29 DAGAR KVAR!!! <3

1 kommentarer

Mariana

28 Apr 2011 12:55

Fiinmagen!! :-)

Härligt att ni fått till stolarna, de blev ju jättefint! Men måste erkänna att jag aldrig hade haft ork ti de. De gjorde ni bra!

Jag är ju så rackarns lat av mig ja.. Huhu.. :-O



Jaa, nu äré sommarkänslor i luften! Visst e de fantastiskt skönt!! :-)



Ha de super tills vi ses!! Kraaam

Kommentera

Publiceras ej