Nu börjar det närma sig.. Imorgon ska uppsatsen in och då bestäms det om vi får gå upp med den eller ej. Men jag tror vi ligger rätt säkert. :P Jag och Emma har jobbat som illrar nu och varit väldigt flitiga när vi väl har suttit och jobbat. Igår satt vi 8:30-15:00 och idag satt vi 9-14:30. Vi har i princip gjort klart allt förutom innehållsförteckningen, förord, disposition och sammanfattning. Men det ska vi börja med till veckan. Känns helt sjuk att det snart är över. Inge mer plugg om jag nu inte vill :P

Idag ska jag unna mig en lugn eftermiddag.. hade tänkt åka och hälsa på Henke och Sofia efter middagen och bjuda dem på lite marängsviss! =) Mumma!!


LIlla Niimisen!


Warpad Skorpan


En liten bit korv!





Warpade bilder tagna för ca 3 år sedan.. Va vackra vi va! :)  

Todels!

2 kommentarer

mormor

23 May 2010 18:35

vad betyder warpad?

Farmor

24 May 2010 17:40

Hur gick det med uppsatsen idag? Undrar Farmor

Kommentera

Publiceras ej