JAG KLARADE TENTAN!!! =) Och inte nog med det, jag fick ett bra betyg -> B! Helt sjukt nöjd. Jag som har suttit i 3 veckor och hållit tummarna att jag ska klara tentan. hihi..
Det betyder att jag klarat alla kurser och jag kommer aldrig mer behöva skriva en tenta! Nu är det "bara" D-uppsatsen kvar. Vad konstigt det ska kännas när man inte längre måste sitta och plugga på kvällar och helger. Har ju pluggat i 16 år i sträck så nu förtjänar man lite lugn och ro...  och att bara få vara ;)

Detta ska firas för på fredag är vi bortbjudna till Ken & Maria på lite fest och på lördag blir det middag med Sofia och Henke + en till tjej på Brandstation! Kan ju inte bli annat än perfekt! ;) 






Särparet ;) och lilla Sofia!

4 kommentarer

Therese

22 Apr 2010 13:12

Stort GRATTIS babe:-) Härligt för dig:-)



Pöss och kraam

Birgitta

22 Apr 2010 14:32

Grattis! Oj vad du är duktig (det visste jag ju)



Massor av hurrarop!

Alex

24 Apr 2010 18:45

Ååååh va skönt!! Grattis, dags att fira snart kanske? Kram kram

Olivia

30 Apr 2010 07:55

Grattiis! :D

Kul bild med brillorna ;D haha

Kommentera

Publiceras ej