Dagen började ju inte på topp direkt. Stress va ordet.
Taxin kom ju och hämtade mig och när vi hade åkt några km så upptäckte jag att jag glömt alla biljetter! =/ Som tur va var taxichauffören snäll och vände fast att hon skulle hämta upp 2 st till. Det innebar att vi kom till midlanda 10 min innan det skulle gå. =P

Efter en brummig tur i ett liiiitet flygplan så landade jag i Bromma kl 8 (kl 9 började kursen).. där skulle en taxi (förbeställd) vänta på mig och köra mig till hotellet. Men ICKE! Ingen taxi med mitt namn. Frågade nån kille i disken och han hade ingen aning.. Gick ut till parkeringen och sa till att nu måste jag verkligen ha en taxi. 25 min för sent & i värsta morgontrafiken!!! Vilket gjorde att jag fick dubbelt så brottomt.. Inte kul.. Kom 10min sent till kursen..

Kursens första dag gick bra. Blev även en sväng på stan.. Men jag hittade inget. =P 

Morsning!   

2 kommentarer

Therese

24 Nov 2009 20:36

hhihhi låter som det skulle kunna vara jag det där,typiskt min otur och glömma biljetterna hemma:-) Skönt att dagen i övrigt gick bra,är så himla glad för din skull att du kirrat jobbet.



Kraam

Alexandra

27 Nov 2009 14:31

Hemma igen nu? Haft det bra? Ses i helgen? Kraaaaam

Kommentera

Publiceras ej