Igår var jag iväg på byråfest.. alla unga på redovisning och revisionsbyråerna (5 st olika företag) samlas, äter och leker lite lekar. Va min första gång igår.. Himla kul. Intressant att alla jobbar inom samma yrke =P

Söndag och första advent! =) På eftermiddagen va jag ner på stan och julskyltningen med mamma, Kenta och Emma..  och sen bar det iväg till Birgitta som bjöd på middag.
Efter det åkte vi vidare till Henke och Sofia där vi åt peppisar med ädelost, lussebullar och glögg såklart! =) Himla mysigt.. Såg på en film också men den va så dålig så jag kommer inte ihåg vad den hette. =P
kl 22 landade Esko så då var vi dit och hämtade honom på midlanda. Innan läggdags blir det till att betala alla räkningar =P  De va min söndag..

På fredag bär det av till Östersund men hjärtat, Henke och Sofia. Bli stan, basta, gå på Jamtli julmarknad och god mat... Typ. =P Kul ska det bli iaf att åka iväg på en liten minitripp =)

Nattinatt

Kommentera

Publiceras ej