Har haft fullt upp i helgen.. På fredag hade jag tenta.. Och det gick hyfsat tror jag.. Hoppas jag inte va helt ute och cykla.. =P Efter det åkte jag til farmor & Göran där jag blev bjuden på golunch.

Jobbade även på MM lör & sön... På lör hade vi 20% rabatt så det va tok mycket folk.. Kul att det händer lite.. =)  Ha ju sagt upp mig på MM så jag jobbar där till den sista maj. Dvs en helg(v22) till på MM sen slutar jag!! =)
Sen blev det såklart en grillning även denna vecka som alltid, igår. Åkte ut till sjön och danne hade muurikkan med sig =) Jamjam..

Veckans schema:
Mån: Skola, träning
Tis: Jobb på TH, fiska
Ons:Skola sen jobba eftermiddag på MM
Tor: Skola 
Fre: Skola, funderar på en tjejkväll
LEDIG hela helgen!!

Farfar köpte även en stuga idag =) Längtar tills jag få se den..

Hejsvejs

Kommentera

Publiceras ej