Är tydligen inget bra datum... Hade ju tenta idag i redovisningsteori och finansiell rapportering.. Behöver jag säga att det inte gick så bra.. hehe..  Började plugga i tid faktiskt men i kombination av organisationstentan och skoterprovet som gjordes förra veckan så va min hjärna helt off..  Skriver ju egna frågor och svar på dem och de tog tyvärr lite längre tid än jag trodde.. Skrev massa frågor men jag hann ju liksom aldrig börja plugga in dem i ärthjärnan. Hahah...
Men ska jag plugga som en idiot tills den går igen om en månad drygt.. Ska va bäst då istället ;) 

Tror det va fler än jag som tyckte den va svår.. Och vissa gick ju på engång för att de ville ha ett bra betyg.. fast jag är överlycklig med ett G =P Inte så kräsen.. hehe.. Fast det beror ju på hur mkt man har pluggat.. 

Ikväll har vi inte gjort så mkt.. Bjudit Danne på middag och sen kollat på let´s dance. Måste nog säga att rätt man vann.. Han är ju helt klart den som utvecklats mest och det är ju de tävlingen går ut på! 

JO!! Jonas har äntligen hittat en bil!!! Hihi.. i Helsingborg.. En svart Bmw 325. Men han & Danne ska flyga ner dit på fredag och hämta den om den är lika fin som på bilderna =) Äntligen slipper man en karl som sitter på blocket dagarna i ända.. haha.. Fast nu kommer han vell aldrig va hemma istället... =P Fick ett bra pris också.. xxx000kr =P 

Den här är det!! Visst är den fin!!


Åh imorrn fyller svärmora 50 år =) hihi.. Då bjuds det på storfest i Sörfors så det kommer säkert bli toppenskoj =D 
Hoppas hon blir nöjd med vår present bara!  hehe... 

Ha en trevlig helg!! 
  

Kommentera

Publiceras ej