Ännu en helg lider mot sitt slut.. En vecka innehållande mer skoj och fest än vanligt =P

onsdag gick jag ut med jobbet.. Satte oss i Daltonstältet där vi åt lite taco och drack pissvin.. hehe.. Sen drog jag Dessy, Alex och Emma till tivolit där vi blev som barn igen =D Mkt skoj!!

Torsdag: På kvällen ringde pappa och sa att han och Lena hade lagt till nere i hamnen så då stack vi dit och hälsade på.

Pappa och Jonas inspekterade båten


Lena glassar


Pappa, Lena och Mariana =)

fredagen lyxade vi till det lite extra eftersom ingen av oss skulle in på området. Jag, Olle, Kajsa, Elin, Alex och Dessy slog oss ner på Invitos utesevering där vi åt och drack gott (och dyrt) hehe ;)  
Jag åt: Bistecca alla Griglia. Grillad biffstek med vispat parmesansmör & toscansk sommarsallad med confiterad vitlök & friterad mandel potatis. 
Det var supergott förutom att jag och alex inte fick någon potatis.. =/ Lite bitter blev jag allt.. MEn som tur va vägde sällskapet upp.. Hade verkligen en toppenkul =) Efter det gick jag upp till Jonas mm som var hos Danne där vi spelade lite kort och sen åkte vi hemmåt. 


Dessy, Elin och Jag


Ojoj.. har va jag allvarlig. Håller hårt i väskan ;)


Alex, Olle och Kajsa


I lördags var vi (ca 20 st) i Nacksta och grilla och spela brännboll innan det var dags för mig och tjejerna att gå ner på gatufesten och lyssna på Tomas Ledin.. Sen gick jag till kårhustältet innan det var dags att åka hem.. Även denna kväll va kul.. 


Carl, Anna, Cicci & Danne


Elin, Nina, Malin, Malin och Jenny 


Tomas Ledin!! Mökade oss frammåt sakta men säkert ;)


Elin och tjuren ;) 


Esko och Carl


Jonas, Danne och Catrin hade skoj =)
 
Sådär! Nu är det nattinatt för mig.. Börjar 8 imorrn. Hejsvejs!
  
  

2 kommentarer

Farmor

12 Jul 2009 20:00

Fina bilder du satt in Therese

fint att se hur det såg ut inne i din pappas båt

Hej från mig Farmor

Micke

16 Jul 2009 01:03

Hej Therese, vilka fina kort du tagit, när ska du och Jonas ta en båttur???? Just nu e vi i Viggge å de e bara o komma upp o hälsa på..... kram kram (Gäststugan väntar).......

Kommentera

Publiceras ej