Idag har det varit skola på schemat.. Först lektion sen satte jag och Emma oss och började på uppgifterna vi ska ha till seminariet. Shit.. Förstod inte ens vissa frågor =/ Illa..Ska dra iväg ett mail imorrn med mina dumma frågor.. Delade ju upp uppgifterna och jag fick bara knasfrågor. Ska analysera siffror hit och dit och en fråga var att diskutera SCAs redovisningsenhet. Va fasen är det för en fråga? 

Ajja.. Sen bar det av hem. Tog en liten tupplur innan Jonas kom hem också. Va trött som en gnu..  Hehe..  
Sen åt vi quornköttfärssås (vanlig köttfärssås för jonas) och spagetti sen åkte jag på Willys och handlade lite föda. Jonas ska ju åka till fjälls i helgen så då får jag äta precis vad jag vill =) Så då blir det böner, selleri och linser för fulla muggar. hehe.. 

När jag skulle åka hem så var det fullt pådrag. Hade ju vart en olycka i birsta precis innan.. Men läste nyss att det inte var så allvarligt så det var ju skönt. En av bilarna var riktigt krockad. Det var bilen men alla barnen.


Jag och hjärtat när vi hade varit tillsammans i 6 månader. Dvs för drygt 3 år sedan =)  


Nu är det nattinatti för familjen Bergqvist/Brunnström =)

1 kommentarer

Danne

28 Jan 2009 23:08

Hur kan du äta selleri? usch =)

Kommentera

Publiceras ej