Jobb idag igen, sen så hem för att bli grattad av Jonas familj..  Bjöd på gotårta, snickers och småkakor. Namnam..
Av dem fick jag lakan, jätte fina påslakanset och pengar! Dvs precis vad jag önskade =) Tusen tack för det. 
Efter de hade åkt så bar det av till Ica igen. Måste ju köpa lite mer ägg och bär till tårtan jag ska bjuda på imorrn när pappas släkt kommer. Mammas kommer på tisdag. Så den står i ugnen och gräddas nu.. Och nu är jag så fruktansvärt trött. Orkar knappt hålla ögonen öppna.. Men det är bara 45 min kvar tills den är klar.
Fyller ju inte år förrän den 24e feb men jag har ju så stor släkt så jag får dela upp dem på tre dagar. Blir ett himla festande =)

Dagens aktiviteter imorrn:
Skola först såklart. PM ska ju göras... Sen blir det hem och tvätta 14-17 och sen förbereda lite innan gästerna kommer kl 19. Fullt ös alltså.

Nattinatt

Kommentera

Publiceras ej