Ja vad har hänt i helgen.. På fredag kom Danne & Anna.. Åt grillat såklart! =) Himla gott och trevligt..

Sen i lördags (igår) så var det dags för Rickards inflyttningsfest!  Innan så kom Theresia, Elin, Mattias, Dessy och Sandra hit till mig och åt.. Vi köpte hem kinamat =) Och sen bar det av till herrn. Han fick en stor disktrasa, en shaker & martiniglas av oss.. hehe.. Alla utom två st kom från TryggHansa så där kände man sig hemma! Som en ända stor familj hehe..  Vid ett åkte vi hem för jag va helt galet slut. (En subwaymacka fick också följa med hem såklart)
Pix:


Mickis och Sandra


Mattias, Jonas & Theresia =P


Jonas, Theresia och RIckard


Till sist: Dessyboo såklart ;)
 
Ja knäppte tyvärr inte så många kort igår.. Så jag lägger upp ett kort från jobbet =P


Mitt skrivbord på TH i sommar med utsikt över hamnen =) Lyx lyx hehe..  




Avslutar med en bild på mig och vesten =)

Kommentera

Publiceras ej