Fick nyss veta vart vi skulle skulle få vara på praktiken v.19 .. Och jag fick som jag önskade KPMG =) Not bad! Ska bli så himla roligt!! Så nu måste jag ju uppföra mig exemplariskt =)

KPMG är ett av världens ledande kunskapsföretag. Vi är verksamma i 144 länder över hela världen. Nationella företag bildar ett globalt nätverk med 137 000 medarbetare. I Sverige är vi 1 500 medarbetare och finns på 60 orter. KPMG erbjuder tjänster inom revision, skatt och rådgivning. Oavsett var i världen våra kunder är, har de alltid tillgång till vår samlade kunskap och erfarenhet - både lokalt och globalt.

En annan rolig grej är ju att jag åker till Umeå imorrn =) Längtar lite.. Fast ja kommer såklart sakna älsklingen och fräsarna.. Uscha.. Pratade med Jonathan på MM där uppe och det verkar som det blir lite middag tillsammans med alla när vi kommer fram.. Jo blev iaf Best Western som jag ska bo på.. Verkar himla fint måste jag säga.. fyrstjärnigt och allt.. mitt i smeten tror jag =P. 

Nu ska jag ta och packa lite... Har tvättat konstant sen jag kom hem idag.. Men jag ska ju ändå va borta 5 dagar så det behövs ju en hel del.. 

Nattinatt och sen äre bara att ringa på kvällstid om ni skulle vilja få tag i mig =)
  
 

Kommentera

Publiceras ej