Ny vecka och mycket slit i skolan är vad som gäller för mig framöver. Har en hel del att göra på uppsatsen och sen på onsdag eftermiddag ska jag nämligen åka till Umeå =) Blir kvar där ända till söndag kväll. I jobb såklart... Men ska bli kul ändå. Media Markt öppnar ju på torsdag  så då är vi 4 st från s-vall som åker upp och hjälper dem lite. Kul att träffa lite nya människor också..  Jag har ju träffat dem ihelgen då de va nere här hos oss och alla verka himla bra!

Så det blir lite lyx att bo på hotell och äta hotellfrukost!! Får se vart jag hamnar.. Jag hoppade på lite senare än de andra och nu verkar de vara fullt på de hotellet som de andra fick.. Ajja.. Det löser sig nog. Ska passa på att umgås lite med Elin & Jenny hade jag tänkt.. Blir ju en hel del jobb för min del och långa dagar är det.. Men en fika lr två hinner man ju alltid med! =)

Såg nyss på nytt läge.. Usch!! Skulle grina om jag fick mitt nya hus renoverat av dem.. 60tal.. Grisfult!!
Fattas bara ett hus... Så om nån har ett tjusigt hus till salu så är de bara att hojta till =)


Kommentera

Publiceras ej