Idag har det blivit jobb på Trygg-Hansa 8-16.30.. Himla kul att träffa alla där igen eftersom jag inte jobbat där på nästan två veckor. har saknat alla där =) Vi var ju uppi varann hela sommarn så det är kanske inte så konstigt. 

8 av oss sommarbarn åkte in till stan (sjögatan) och åt sushi till lunch =) Nam nam,, Va tredje gången för mig och nu börjar jag faktiskt gilla det hehe..  Glupska jag åt en tonfisk innan jag kom på att jag skulle knäppa kort så det är lite klet på tallriken.  =P






Till helgen så ska jag och hjärtat äntligen börja med köket =) 
Igår var vi och köpte alla verktyg som vi behöver för att sätta kaklet och imorrn ska vi hämta ut vår ekbänkskiva som vi beställt och sen ska det bli köp av blandare och diskho. 
Kaklet som är mattsvart och en liten större modell av mosaik har vi köpt redan för ett år sedan men då blev det en resa till Thailand istället =P  Man får prioritera lite hehe.. 

nepp nu ska jag tvätta lite.

Hej

1 kommentarer

Farmor

24 Sep 2008 22:13

Oj va smarrigt Det matstället måste jag besöka Hälsningar från farmor

Kommentera

Publiceras ej