Japp.. nu äre helg och tentan är avklarad! =) Så himla skönt.. Och det bästa är att jag tror att det gick BRA!!! HEhe.. Jag fick ut bokslutet som var på 36 p. Och det krävs 50 för G.
Vågar nästan inte tro på det... När jag fick ut det kom en liten glädjetår. =)  För det är nästan omöjligt.. skitlätt att göra en felräkning eller felkontering och så är allt fel.. Har aldrig vart så glad när jag kom ut från tentasalen =) Hehe..

Igår efter tentan så åkte jag hem och sov 2 h. Var helt slut i huvve och jag sov säkert bara 3 h natten till fredag för att jag var så nervös..  Sen åkte jag ner till stan och köpte en halsduk, en tröja och ett skärp =) 
Sen bar det av till bowlingen som vi skulle ha med KF. OCh de flesta från TH var där. Va kul att träffa donnorna igen! 

Halv 8 hade vi bowlat klart och då skulle maten komma som de hade förbeställt. 20.40 kom maten.. jag höll på att DÖÖ av svält. Jag som var vrålhungrig redan när vi kom. Maten va iaf supergud och det va ju tur =P
Här är nån bild på några som jag jobbar med på TH.


Pontus, Dessy och Lovisa.  


Carro och Alexandra ville va med =) 
Alex som även kom 2:a på bowlingen Grattis grattis!!

Nä nu ska jag nog väcka sorkarna och sen städa lite.. =P Dom tycker det är så roligt att jaga dammsugaren!!  hehe..

1 kommentarer

Alex

29 Oct 2008 17:21

Men varför ser jag mer full än glad ut?? Typiskt att du bara ska lägga ut "ful-bilder" =)

Kommentera

Publiceras ej