Inget speciellt har skett i veckan som gått.. Jag har pluggat på som vanligt..Jobbar på MM i helgen..  Har hunnit med en sväng till Birsta oxå. Jag skulle ju fira mina betyd med att köpa saker till bara mig =)
Blev lite underkläder, två skjortor, en tröja och en kofta. =) Supernöjd med allt!! 

Igår var jag ju föresten på en företagspresentation på KPMG. Där skulle jag absolut kunna tänka mig att jobba..  Blev en dryckesprovning av julens drycker.. Va tydligen inte bara glögg man drack som jag trodde =P Det bjöds på sherry, madeira, årets 08-glögg, masala och portervin. Och till det fick vi en bricka med ost, nötter, mörk choklad, ischoklad, dadlar, fikon och pepparkakor med ädelost på. Mummsfilibabba!! 

Åhh.. nu äre snart jul!!! =)  Längtar som en tok.. Och på söndag är det ju julskyltning på stan. Å jag är ledig så då ska jag absolut slinka ner en sväng.  Kanske hittar nån klapp =) 

En liten bild på en vinteriller.  



Imorrn blir det skola, sen träning...

Byebye
 

2 kommentarer

Linn

26 Nov 2008 22:02

Blir ni hos farmor i jul, lr firar ni med mammas sida?

Mamma Till Tea

27 Nov 2008 10:31

hej : ) Tack. ja åhh så konstigt ha hon legat där i?! hihi de kan man inte fattaöö ja min lill prinsessa = )Snygga bilder..

Kommentera

Publiceras ej